Het Verzamelen van Rrtikelen Over Onderwijs

 

Is het mogelijk om te verblijven sociale en Do Cyber ​​School?

Ik heb altijd gebruikt om rond te grappen met mijn vrienden die naar huis zijn geschoold en cyber geschoold hun hele leven dat ze arm waren, unsocialized thuis scholieren. Tegenwoordig, zoals ik ben ook cyber geschoold, is er sprake van vergelding, want als ik de draak met ze en ik maak plezier van mezelf ook. Ik neem aan dat what goes around comes around.

Maar is dit stereotype waar? Nee, ik denk het niet.

Het is mogelijk om sociaal te zijn, en niet naar de openbare school. Een goed voorbeeld is mijn vrienden die om veiligheidsredenen we noemen ze de O'Wells. Ze zijn een sterk, christelijk gezin van zes met vier kinderen variërend in de leeftijd van 12 tot 17. Ze hebben allemaal gedaan hebben virtuele school hun hele leven, behalve voor de jongste twee die gaan nu naar een prive school.

De O'Wells zijn zeer sociaal. Ze hebben bijna altijd iemand over bij hun huis of iets gepland, zoals kinderopvang, werk of jeugdgroep activiteiten. Ook zijn ze niet sociaal onhandig ... nou ja, behalve misschien een.

Een andere vriend van mij, dat zou mijn eerste persoon om te zien of er ooit een zombie apocalyps te zijn, doet ook online School. Dit is zijn tweede jaar van doen, en hij is een tweedejaars dit jaar. Hij helpt nog steeds uit met de jeugdgroep veel, en altijd lijkt te zijn om iets te doen met andere vrienden of familie.

Vanaf zich in Cyber ​​School voor ongeveer een maand nu al ik kan je vertellen dat het niet zo moeilijk zijn om sociale houden, maar het doet een beetje werk nodig hebben. Op dit moment tennis-is het houden van mij heel vanuit sociaal oogpunt omdat Ik ben al opknoping uit met het team bijna elke dag. Zodra tennis eindigt zal ik andere manieren om verbonden te blijven met mensen als het gaan naar het huis van een vriend, jeugdgroep, christelijke club en de kerk te vinden. Ik kan zie mezelf zeer gemakkelijk steeds losgekoppeld met de school, en gebeurtenissen gebeurt daar.

Toch is het een dergelijke een slechte ding om te niet zo betrokken zijn bij, op de lange termijn, betekenisloze dingen zoals wat T-shirts worden verkocht of die brak up met wie? Persoonlijk is het soort van leuk om weg te zijn van dat, en om dat te gaan uit dat ik zelf kan richten op andere dingen. Zo heb ik geleerd hoe je een kasboek in evenwicht te brengen terwijl het nog steeds onder mijn ouders. Heel belangrijk om te weten!

Met dat gezegd zijnde ben ik nog steeds verbonden door middel van Face boek en vrienden die nog steeds naar mijn oude school. Het is moeilijk te missen grote evenementen zoals Homecoming, Prom of voetbalwedstrijden. In feite ging ik naar Homecoming dit jaar, en ik ben van plan aan de gang om te Prom ook.

Dus het punt dat ik probeer te maken is het mogelijk is om cyber geschoold en toch sociaal, maar gezelligheid kan ook worden geduwd naar de zijkant als je niet een stevige inspanning om sociaal te zijn.

Comments :

0 comments to “Is het mogelijk om te verblijven sociale en Do Cyber ​​School?”

Post a Comment

Zoeken in deze blog

Populaire berichten vandaag