Het Verzamelen van Rrtikelen Over Onderwijs

 

De Termen In De Onderwijswereld Nog Steeds Veel Verkeerd Geïnterpreteerd

Learning Media
Veel mensen die de interpretatie van de Media Leren als een middel of een hulpmiddel bij het leren. Hoewel dit minder precieze betekenis is niet helemaal verkeerd. Dus wat doet dat precies? Laten we praten over ...
We gaan uit van het huis zegt ze, "Media" is afgeleid van het Latijnse "Medium", die het midden / intermediate. Betekent Media zo dat leren een tussenkomst van de leiding van informatie aan de ontvangers van de informatie, beschreven in een patroon dat zou er zo uitzien:
 
de --> MEDIA --> ontvanger van het bericht.

Het gevoel de meeste mensen zijn niet helemaal ongelijk over de media als "tools" in de zin hierboven genoemde kan inderdaad een van de media. Voorbeelden als volgt uit:
Een van de instrumenten van het leren, kan het LCD-scherm als een medium van leren, maar kan ook niet opgenomen in het medium van leren. LCD alleen ingeschakeld en geen bericht of de informatie via de LCD niet genoemd medium, omdat er geen bericht dat bij de ontvanger. Andere voorwaarden, als het LCD-scherm is ingeschakeld en aangesloten op de laptop zodat het lijkt de boodschap of informatie die kan ditangkan door de ontvanger van het bericht het LCD-scherm kan worden opgeroepen als een medium van leren.

Dus een kleine uitleg van de educatieve media, zal dit artikel dan verder niet te missen het volgende artikel ...

Comments :

0 comments to “De Termen In De Onderwijswereld Nog Steeds Veel Verkeerd Geïnterpreteerd”

Post a Comment

Zoeken in deze blog

Populaire berichten vandaag