Het Verzamelen van Rrtikelen Over Onderwijs

 

Zorg voor Kwaliteit Leren

Het belangrijkste ding over het feit dat een student is dat het een tijd van leven als je kan wijden vrijwel geheel aan iets dat echt geïnteresseerd voor zichzelf. Om meer succes in het formeel onderwijs te krijgen, is het verwerven van kennis benadrukt. Een van de sleutels tot succesvol leren is het gebruik van het "organiseren van en het omzetten van informatie strategieën". Het omvat herschikking van materialen, aandacht voor de belangrijke punten, tekenen foto's, diagrammen en grafieken. Studenten moeten een lijst van de fouten die zij hebben gemaakt, verslag van hun merken en alle ontwerpen van hun opdrachten voor te bereiden. Om zich vertrouwd te maken met het onthouden van strategieën, moeten ze voorbeelden van vragen, met behulp van mentale voorstellingen en wederzijdse onderwijs te maken; wanneer een student leert een ander of een kleine groep studenten. Voorbereiden van een time management planning en sequencing stappen hen in staat stellen om hun voortgang te volgen bij het sluiten van een probleem of het uitvoeren van een bepaalde taak. Deze strategieën zijn nuttig voor hen om meer te richten op hun algemene doelstellingen.

Zelfreflectie is een weg die hun leren leidt naar de top van succes. Zelfreflectie is inclusief zelf-beoordeling, zelf-reactie, zelf-instructie, zelf-versterking, en taak-analyse. Zelf-oordeel is de evaluatie van de leerlingen eigen prestaties tegen een aantal normen. Zij ook zoeken naar oorzaken van fouten en proberen hun problemen op te lossen. Ze moeten zich af te vragen om de volgende overweging te nemen; Hebben ze bereiken wat ze van plan om te doen of werden ze afgeleid? Hebben ze van plan genoeg tijd of hebben ze meer tijd nodig dan ze dachten? Onder welke voorwaarden hebben ze bereiken het meeste werk? Self-onderwijs is gebaseerd op hoe leerlingen instrueren zelf. Het beïnvloedt hun vermogen om succesvol te implementeren van hun strategieën. Self-versterking is gebaseerd op de controle motiverende patroon dat de bevoegdheid van de studenten aan de taak, het belang van de doelen voor hen, lof en kritiek uit te voeren omvat. Task analyses hen helpen bij het bereiken van hun doelen en maken die visie in de realiteit. Het is de analyse van hoe een taak volbracht is, inclusief een gedetailleerde beschrijving van de taak-en element duur, taak frequentie, taak toegewezen, taak complexiteit, de omgeving en alle andere unieke factor die betrokken zijn bij of die nodig zijn voor een of meer studenten het uitvoeren van een bepaalde taak.

Een van de redenen waarom studenten niet uitvoeren van de vereiste norm is het gebrek aan systematisch plan en een goede strategie om dat plan te volgen. Al duurt het is een grondige planning voor het zoeken van hulp en structurering van de fysieke leeromgeving. Imitatie van voorbeeldige modellen, op zoek naar sociale bijstand van collega's, leerkrachten en ouders hen helpen om het leren te vergemakkelijken. Milieu-structurering strategieën dat wil zeggen, het selecteren of organiseren van de fysieke omgeving, te voorkomen of minimaliseren van afleiding, breken studieperiodes en verdeel ze over de tijd hen helpen om het leren moeilijkheden te overwinnen en de vereiste norm te halen.

Comments :

0 comments to “Zorg voor Kwaliteit Leren”

Post a Comment

Zoeken in deze blog

Populaire berichten vandaag