Het Verzamelen van Rrtikelen Over Onderwijs

 

Definitie van Strategic Management

Strategisch management is een kunst en kennis bij het formuleren, uitvoeren en evalueren van beslissingen die cross-functioneel te maken een bedrijf haar doelstellingen bereiken.

Soms wordt istilas strategisch management gebruikt om te verwijzen naar de formulering, uitvoering en strategische evaluatie. Terwijl het strategisch plan heeft alleen betrekking op de formulering van de strategie.

Strategisch management doel is om te benutten en nieuwe en andere mogelijkheden voor de toekomst, in plaats daarvan proberen de huidige trends te optimaliseren voor morgen.

Term strategische planning eerste ontstond in de jaren 1950 en werd zeer populair tussen het midden van de jaren 1960 en het midden van de jaren 1970.

In de kern strategisch plan is een bedrijf speeltechnieken. Net als een voetbal team moet een goede tactiek om te spelen om te winnen, moet een bedrijf beschikken over een goed strategisch plan om met succes te kunnen concurreren. Bedrijf winstmarge in de meeste sectoren is drastisch gedaald, dus dat is weinig ruimte voor fouten in de algemene strategische plan. Het strategisch plan als gevolg van bestuurlijke keuzes die moeilijk zijn voor veel goede alternatieven, en dit betekent een verbintenis tot de markt, beleid, procedures en bepaalde handelingen op een andere manier van handelen.

Comments :

0 comments to “Definitie van Strategic Management”

Post a Comment

Zoeken in deze blog

Populaire berichten vandaag