Hoewel het zal dieper worden besproken in hoofdstuk 3, zullen we kort het onderwerp van behoeften van de consument. Misschien is een van de meest verkeerd begrepen in de marketing is de kwestie van de behoeften van de consument. Bedrijven beschuldigd van het manipuleren van consumenten die niet begrijpen wat ze nodig hebben om iets dat echt niet dat ze nodig hebben te maken. Als dat het geval was, het aantal nieuwe productlanceringen dat mislukte zouden niet zo veel als wat er tot nu toe gebeurd. De realiteit is dat iemand altijd een behoefte, zoals home entertainment-apparatuur heeft bijvoorbeeld. Wat is er veranderd in al die tijd is over de manier waarop een persoon die aan hun behoeften. Zo kan televisie blijven verkopen, omdat mensen behoefte aan informatie en entertainment, en televisie is een manier om aan die behoeften te voldoen.
Alle behoeften van de klant (klant wil) om op verschillende manieren worden voldaan, en als ze een keuze (keuze) ze zullen kiezen voor een product dat wordt beschouwd als de meest profiteren om hen te voorzien tegen elke prijs op grond waarvan zij voorbereid. Zo is de point-omdat alle bedrijven om te betalen voor hun product of dienst op de markt is dat de winst door middel van tevredenheid van de klant is de beste graadmeter van wat moet worden verkregen van wat er wordt gedaan door het bedrijf. Lage kosten, efficiëntie, kwaliteit, andere meetinstrumenten is geen criterium van effectiviteit. Niet veel gebruikt om effectief te produceren en efficiënt was niets anders dan er mensen zijn die ze nodig hebben. Onderzoek toont aan dat er een directe relatie tussen lange-termijn kemampulabaan met het vermogen van een bedrijf aan de behoeften van klanten te begrijpen en te bieden waarde voor hen. In de non-profit sector, de klanttevredenheid is de belichaming kemampulabaan.
Organisaties die nog steeds iets op de lange termijn daling van de eis aan te bieden, tenzij ze bereid zijn te veranderen en aan te passen aan wat de markt wil, zal worden gegooid uit de zakelijke concurrentie. We weten dat te blijven produceren wat de consument hoeft niet economisch is zonde en mislukking, vooral als mensen wat ze willen kopen uit het buitenland fabrikanten als ze niet in staat waren om te kopen in hun eigen land. Bedrijven die achter haar concurrenten achterblijven in het leveren van waarde voor de consument verliest het marktaandeel en het zal worden gevloerd van de concurrentie.
Het is van belang in de kwestie van de behoeften van de consument is een wedstrijd over wat we bedoelen met een markt. Om te beginnen, de consument, niet de markt, die het product koopt. Een markt (markt) is slechts een samenvoeging van consumenten die hebben dezelfde behoeften en verlangens. De meeste op de markt uit meerdere deelmarkten die elk verschillend. Bijvoorbeeld, de luchtvaart markt bestaat uit personen-en goederenvervoer. Personenvervoer de markt kan worden onderverdeeld in MTK (bezoek aan vrienden en familie), een hoge ranking (zakenreis), en huren. Als de behoeften van de groepen consumenten te begrijpen zijn zeer verschillend zal dit het uitblijven van de gewenste diensten tegen een acceptabel prijsniveau beïnvloeden. De mogelijkheid om de behoeften van de groep consumenten die we kunnen de winst aan te identificeren is nog steeds belangrijk in marketing management.
Alle behoeften van de klant (klant wil) om op verschillende manieren worden voldaan, en als ze een keuze (keuze) ze zullen kiezen voor een product dat wordt beschouwd als de meest profiteren om hen te voorzien tegen elke prijs op grond waarvan zij voorbereid. Zo is de point-omdat alle bedrijven om te betalen voor hun product of dienst op de markt is dat de winst door middel van tevredenheid van de klant is de beste graadmeter van wat moet worden verkregen van wat er wordt gedaan door het bedrijf. Lage kosten, efficiëntie, kwaliteit, andere meetinstrumenten is geen criterium van effectiviteit. Niet veel gebruikt om effectief te produceren en efficiënt was niets anders dan er mensen zijn die ze nodig hebben. Onderzoek toont aan dat er een directe relatie tussen lange-termijn kemampulabaan met het vermogen van een bedrijf aan de behoeften van klanten te begrijpen en te bieden waarde voor hen. In de non-profit sector, de klanttevredenheid is de belichaming kemampulabaan.
Organisaties die nog steeds iets op de lange termijn daling van de eis aan te bieden, tenzij ze bereid zijn te veranderen en aan te passen aan wat de markt wil, zal worden gegooid uit de zakelijke concurrentie. We weten dat te blijven produceren wat de consument hoeft niet economisch is zonde en mislukking, vooral als mensen wat ze willen kopen uit het buitenland fabrikanten als ze niet in staat waren om te kopen in hun eigen land. Bedrijven die achter haar concurrenten achterblijven in het leveren van waarde voor de consument verliest het marktaandeel en het zal worden gevloerd van de concurrentie.
Het is van belang in de kwestie van de behoeften van de consument is een wedstrijd over wat we bedoelen met een markt. Om te beginnen, de consument, niet de markt, die het product koopt. Een markt (markt) is slechts een samenvoeging van consumenten die hebben dezelfde behoeften en verlangens. De meeste op de markt uit meerdere deelmarkten die elk verschillend. Bijvoorbeeld, de luchtvaart markt bestaat uit personen-en goederenvervoer. Personenvervoer de markt kan worden onderverdeeld in MTK (bezoek aan vrienden en familie), een hoge ranking (zakenreis), en huren. Als de behoeften van de groepen consumenten te begrijpen zijn zeer verschillend zal dit het uitblijven van de gewenste diensten tegen een acceptabel prijsniveau beïnvloeden. De mogelijkheid om de behoeften van de groep consumenten die we kunnen de winst aan te identificeren is nog steeds belangrijk in marketing management.
Comments :
0 comments to “Behoeften Van De Consument”
Post a Comment