Werk aan positieve relaties
Het bouwen van een positieve relatie met een leerling zal bijdragen aan positief gedrag. Toen ik trainde, werd ik geadviseerd om de jongens voetbal en rugby wedstrijden te kijken.
In staat zijn om over het spel om daarover opmerkingen kan maken in de volgende les geholpen te verbeteren dingen met een moeilijke klasse van jongens die de neiging om de andere leerlingen te domineren.
BELONINGEN
Dit zijn een geweldige manier van motiveren van leerlingen als ze voelen dat hun inspanningen worden erkend. Zorg ervoor dat ze worden verdiend, omdat zij niets zeggen als ze kunnen te gemakkelijk worden gewonnen. Ze kunnen worden gebruikt dag tot dag als lange termijn.
REGELS
Regels moeten gemakkelijk te volgen en realistisch zijn. Het kan onrealistisch, bijvoorbeeld op stilte dringen gedurende 20 minuten schrijven activiteit.
Aan het begin van het jaar doorlopen regels zijn. Bespreek elke regel. Elicit waarom elke regel is opgenomen en uit te leggen als ze niet zeker weet, zodat ze kunnen in de praktijk behoefte aan is te zien. Leg het op een manier die zij kunnen begrijpen.
Geef de regels als bijsluiter en krijgen ze om ze op stok aan de voorkant van hun boeken. Laat ze op het scherm aan de muur. Zij moeten worden geschreven op een manier die ze kunnen begrijpen.
Neem de beloningen en de sancties. Schrijf de regels om de positieve gedrag dat je wilt in plaats van het negatieve gedrag dat u niet weer te geven. Dus je schrijft, 'Breng je werkboek voor elke les' in plaats van 'vergeet dan niet om uw oefening boek te brengen'.
Praten met collega's
Als u worstelt met een bepaald kind, is het niet een teken van zwakte om advies te vragen van een collega. Vraag iemand die weet de klasse en schaamteloos stelen elke tactiek zij gebruikt om dingen te verbeteren.
VOORBEREIDING
Wees punctueel. U vermijdt een opeenhoping van ongewenst gedrag die kunnen optreden tijdens uw afwezigheid en u het goede voorbeeld.
Heeft u een winkel van reserve-apparatuur, zodat leerlingen niet niet in staat zijn het werk te doen of anderen te verstoren door te vragen rond voor een pen, enz.
Probeer en te anticiperen op eventuele problemen. Bespreek met uw onderwijsassistenten wat je moet doen om problemen te voorkomen en wat te doen als ze gebeuren.
PLAN UW LESSEN
Houd in gedachten alle elementen die samen een goede les, zoals differentiatie, interessante activiteiten etc.
Hoe breder het scala van activiteiten, en hoe meer verscheidenheid van leerstijlen verzorgd, hoe meer leerlingen kunnen deelnemen. Hoe meer betrokken ze in de les, hoe minder geneigd ze zullen zijn om zich misdragen.
STRUCTUUR
Hoewel je in gedachten moet houden hoe je de les te structureren bij het plannen, er zijn andere praktische dingen te overwegen.
• Het invoeren van de kamer - door op te staan voor de deur als ze komen in kunt u een oogje op hen. Als er problemen zijn kun je leerlingen naar de ene kant en aan te pakken voordat ze in de les.
• Het verlaten van de kamer - ontslag van leerlingen rij voor rij voorkomt een oogje aan de deur met de leerlingen te popelen om als eerste in de wachtrij diner. Eerste afwijzing van de stillere rijen. Er kunnen een aantal klachten als het een nieuw beleid, maar ze zullen al snel de boodschap.
• Overgangen - bij het wisselen van activiteit, na te denken over hoe dit te doen met de minste verstoring. Als ze al werken in groepen, hoe gaat u ervoor zorgen dat ze terug te gaan nuchter op hun oorspronkelijke plaatsen?
Slecht gedrag heeft meer kans om dat te voorkomen tijdens ongestructureerde momenten als je de structuur alles wat je het risico dat dit gebeurt.
Wees consistent
Als je merkt dat je wordt verergerd door een leerling dan moet je professioneel en niet laten zien. Laat je problemen invloed hebben op uw oordeel. Behandel elke leerling eerlijk en hetzelfde.
Het bouwen van een positieve relatie met een leerling zal bijdragen aan positief gedrag. Toen ik trainde, werd ik geadviseerd om de jongens voetbal en rugby wedstrijden te kijken.
In staat zijn om over het spel om daarover opmerkingen kan maken in de volgende les geholpen te verbeteren dingen met een moeilijke klasse van jongens die de neiging om de andere leerlingen te domineren.
BELONINGEN
Dit zijn een geweldige manier van motiveren van leerlingen als ze voelen dat hun inspanningen worden erkend. Zorg ervoor dat ze worden verdiend, omdat zij niets zeggen als ze kunnen te gemakkelijk worden gewonnen. Ze kunnen worden gebruikt dag tot dag als lange termijn.
REGELS
Regels moeten gemakkelijk te volgen en realistisch zijn. Het kan onrealistisch, bijvoorbeeld op stilte dringen gedurende 20 minuten schrijven activiteit.
Aan het begin van het jaar doorlopen regels zijn. Bespreek elke regel. Elicit waarom elke regel is opgenomen en uit te leggen als ze niet zeker weet, zodat ze kunnen in de praktijk behoefte aan is te zien. Leg het op een manier die zij kunnen begrijpen.
Geef de regels als bijsluiter en krijgen ze om ze op stok aan de voorkant van hun boeken. Laat ze op het scherm aan de muur. Zij moeten worden geschreven op een manier die ze kunnen begrijpen.
Neem de beloningen en de sancties. Schrijf de regels om de positieve gedrag dat je wilt in plaats van het negatieve gedrag dat u niet weer te geven. Dus je schrijft, 'Breng je werkboek voor elke les' in plaats van 'vergeet dan niet om uw oefening boek te brengen'.
Praten met collega's
Als u worstelt met een bepaald kind, is het niet een teken van zwakte om advies te vragen van een collega. Vraag iemand die weet de klasse en schaamteloos stelen elke tactiek zij gebruikt om dingen te verbeteren.
VOORBEREIDING
Wees punctueel. U vermijdt een opeenhoping van ongewenst gedrag die kunnen optreden tijdens uw afwezigheid en u het goede voorbeeld.
Heeft u een winkel van reserve-apparatuur, zodat leerlingen niet niet in staat zijn het werk te doen of anderen te verstoren door te vragen rond voor een pen, enz.
Probeer en te anticiperen op eventuele problemen. Bespreek met uw onderwijsassistenten wat je moet doen om problemen te voorkomen en wat te doen als ze gebeuren.
PLAN UW LESSEN
Houd in gedachten alle elementen die samen een goede les, zoals differentiatie, interessante activiteiten etc.
Hoe breder het scala van activiteiten, en hoe meer verscheidenheid van leerstijlen verzorgd, hoe meer leerlingen kunnen deelnemen. Hoe meer betrokken ze in de les, hoe minder geneigd ze zullen zijn om zich misdragen.
STRUCTUUR
Hoewel je in gedachten moet houden hoe je de les te structureren bij het plannen, er zijn andere praktische dingen te overwegen.
• Het invoeren van de kamer - door op te staan voor de deur als ze komen in kunt u een oogje op hen. Als er problemen zijn kun je leerlingen naar de ene kant en aan te pakken voordat ze in de les.
• Het verlaten van de kamer - ontslag van leerlingen rij voor rij voorkomt een oogje aan de deur met de leerlingen te popelen om als eerste in de wachtrij diner. Eerste afwijzing van de stillere rijen. Er kunnen een aantal klachten als het een nieuw beleid, maar ze zullen al snel de boodschap.
• Overgangen - bij het wisselen van activiteit, na te denken over hoe dit te doen met de minste verstoring. Als ze al werken in groepen, hoe gaat u ervoor zorgen dat ze terug te gaan nuchter op hun oorspronkelijke plaatsen?
Slecht gedrag heeft meer kans om dat te voorkomen tijdens ongestructureerde momenten als je de structuur alles wat je het risico dat dit gebeurt.
Wees consistent
Als je merkt dat je wordt verergerd door een leerling dan moet je professioneel en niet laten zien. Laat je problemen invloed hebben op uw oordeel. Behandel elke leerling eerlijk en hetzelfde.
Comments :
0 comments to “Het voorkomen van Bad Behaviour In The Classroom”
Post a Comment